fredag 27 maj 2011

Månadens tre favoriter produkter - maj

Jag hade tänkt mig att starta en ny serie här på min blogg. Jag tänkte att varje månad hitta tre favorit produkter som jag har tyckt lite extra mycket om under den gånga månaden. Detta kan vara allt från gamla till nya saker och allt från smink till hårvård. Jag vet att detta görs av många redan men jag tycker att det är kul och Ni är mer än gärna välkomna att häng på, glöm bra inte att länka tillbaka. Jag funderade lite på när detta ska göras i månaden och jag bestämde mig för den 27:de, lätt att komma ihåg för då är det lön :)


Månaden tre favorit produkter för maj blir:


1. Jennifer Aniston Edp en enkel, sval och blommig sommar doft.


2. NARS Sheer lipstick i färgen Dolce Vita det perfekta mjukgörande vardags läppstiftet.


3. MAC Studio Careblend/Pressed Powder i färgen Gold-go-Lightly en enkel och vårdande bronzer för sommaren.

1 kommentar:

  1. Kul trio produkter:)
    Brakar ha mycket svårt för alla de här "kändis"-parfymerna som det vimlar av. Men den här är alltså att tekommendera?

    SvaraRadera