söndag 19 april 2009

Vad är där i påsen? Del 2

Det blev ju en del shopping som sagt när jag var i Köpenhamn igår :) Som forsättning på förgående blogginlägg kommer det inköpta nedan:

Allt från MAC

Från vänster: Nylon, Star ´n´ Rockets, Brulé, Freshwater, Goldmine. Överst: Sushi Flower


2x stora paletter och 2x små

Uppifrån och ner: Rouge "Cubic", Borste #222 Eye Kohl "Smolder"

Från vänster: Lipstick "CReam in your coffee", Slimshine lipstick "Gentle simmer"

Cream in your coffee

Gentle simmer



När jag kom fram till kassan och skulle betala blev jag tillfrågad om jag hade Pro Card :) Tyvärr inte ges bara till stylist, makeup artist, frisör etc. Men jag blev uppskriven på VIP-listan och fick en speciall inbjuda till Sugersweet eventet den 28 april.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar