lördag 23 maj 2009

Too Faced vs Urban Decay

Den ständiga frågan vilken som är bäst!?
Kandidat nr. 1----> Too Faced Shadow Insurance 11 gram för ca 230 kr
Kandidat nr. 2 ---> Urban Decay Shadow Primer Potion 10 gram för ca 160 kr

Tycker faktiskt att båda är lika bra, är inne på min andra flaska UDPP och har använt den ett bra tag. Väldigt dålig förpackning dock som göra att den för sämre betyg där. Fast priset på TF tycker jag är väl saftigt så betyget blir sämre för den då. Båda två gör sitt jobb med bravur! Det är väl mer en smak sak vilken man väljer...

2 kommentarer:

  1. Tänk vad du kan och vet om make up.
    Proffsigt!
    Och jag som bara har en (1 st) ögonskugga. I alla väder och till alla tillfällen.
    Där ligger jag efter.

    SvaraRadera
  2. Jag älskar Shadow Insurance, men är väldigt sugen på att testa UDPP också.. kanske är gräset grönare på andra sidan? =)

    Benefits Baenetint finns tyvärr inte i sverige, men den finns att beställa på tex asos.com eller på benefits egna hemsida :)

    SvaraRadera