söndag 21 februari 2010

ASOS - Benefit, Bourjois, JK

Så äntligen kom mina saker från www.asos.com efter två veckors väntan. Jag hade också hoppat på trenden med Benefit´s Sugarbomb och då det var 20% rabatt på asos var det bara att beställa :)

Höjdpunkten Sugarbomb från Benefit
Supersöt förpackning i något pappersmaterial och medföljande borste.

Fyra olika blush färger bildar en hel kvadrat med snygghet.
Den är verkligen den typ utlimata blush:en med sina olika nyanser av lila, korall och rosa. Syggast blir de blandade. Den väldigt snygg glow blir det också. Jag är inte besviken!

Då jag ändå beställde från Asos valde jag också att passa på att beställa de Limiterade ögonskuggorna från Bourjois, med väldigt vackra Paris motiv på förpackningarna.

Beige, svart och silver.

Jag har varit på jakt efter en pealing för läpparna och detta stift från Jemma Kidd innehåller microsocker och vårdar på sammagång.

2 kommentarer:

  1. Mmmmm vackra paris-motiv. Bourjois är väl ett "gammalt" bra märke om jag inte har fel?
    Lite betänksam dock att använda lipscrub. Hur vårdar man läpparna bäst efter scrubbandet? Tips tack!

    SvaraRadera
  2. Det bästa efter en läppscrub är att ta ett vårdande läppbalsam efteråt :)

    SvaraRadera