måndag 18 april 2011

MAC Quite Cute - läppar

Jag vet att jag ligger lite efter med MAC´s senaste kollektion med det sockersöta namnet Quite Cute. Jag tänkte snabbt bara visa vad det blev denna gång och jag börjar med läppprodukterna. Det är pasteller och åter pasteller som vi hittar och de färger som dominerar är rosa, lila och lite aprikosbeige.

Läppstift Play Time och Plushglass I love U.
Play Time är en rätt så användbar lila färg med undertoner av rosablått. MAC beskriver färgen som en creamy intense violet i en creamsheen formula.
I love U är ett läppglans med plush-effekt som ska ge lite extra putt. Det är en ljus pastell lila som MAC beskriver som en creamy midtone purple.
Överst I love U och underst Play Time.
Plushglass I love U
Lipstick Play Time
Lipstick Playing Koi är en satin formula och den är väldigt täckande MAC beskriver den som en creamy white peachy pink.
Lipstick i Playing Koi.

1 kommentar:

  1. För min del blir valet det mest lättburna av dem - Plushglass I love U

    SvaraRadera