fredag 23 september 2011

H&M Nail Polish Rust

Billigt är bra ibland men dock inte i detta fallet. Bland H&M´s nya mini nagellack för 9,50 kr hittade jag färgen Rust. I jakt på mitt perfekta tegelröda nagellack köpte jag det, vilket jag inte skulle ha gjort. Detta är bland det värst nagellack jag har lackat med och färgen var inte alls var jag hade tänkt mig. Svår lackat, randigt resultat, en kräm dammig orange färg och dålig kvalité. Nix, detta går helt bort!



Underlack från China Glaze och två lager av H&M Rust.

3 kommentarer:

  1. Ser inte illa ut iaf! Ser väldigt likt ut OPI Ginger Bells!

    SvaraRadera
  2. Bra att jag la tillbaks det i lådan igår då! Jag stod och höll i detta och det lila men gick därifrån tomhänt då jag inte riktigt var säker :p

    SvaraRadera
  3. Billigt KAN vara bra, men tydligen inte i detta fallet!

    SvaraRadera