måndag 16 september 2013

OPI Holiday 2013 - Mariah Carey Collection Röda delen

Det var verkligen ett finfint paket som kom hem till mig i förra veckan. Hela OPI´s julkollektion som de har tillsammans med artisten Mariah Carey. Det är hela 18 nagellack och jag har delat upp kollektionen på tre; Röda delen, Liquid Sand och Metall delen. Jag tänkte visa er swatches på mina nagelhjul och alla är lackade i två lager.
I den trevliga och roliga volangpåsen låg de 18 nagellacken.
En spretig kollektion enligt mig - med några riktigt fina godbitar!
Röda delen innehåller sex nagellack, med att i röda toner. De har lite olika formulas som kräm, skimmer och glitter.
 Visions of Love - Underneath the Mistletoe - All I Want for Christmas (is OPI)
 Visions of Love
 Underneath the Mistletoe
 All I What for Christmas (is OPI)
 In My Santa Suit - Cute Little Vixen - Sleigh Ride For Two
 In My Santa Suit
 Cute Little Vixen
 Sleigh Ride for Two

Favoriterna bland den röda delen är In My Santa Suit och Sleigh Ride for Two, båda i skimmerformula.

1 kommentar:

  1. Gillar också Santa-lacket men som två kommer all I want for...-lacket som verkar vara ett riktigt fint just jullack:))

    SvaraRadera