onsdag 22 juli 2015

MAC Pro Pan Blush Palette + MAC Powder Blush Cantaloupe

Jag håller på att städa mina makeuplådor här hemma och jag hade en tom gammal MAC Pro Palette som innehåller plats för sex rouger. Jag städade ut fem färger som jag inte använder nämnvärt mycket och depottade dom. Att depotta menas att man tar ut själva metallen med rougefärgen i från plasten, sätter en magnetiskbit på baksidan och fäster namnetiketten på samt sätter in den i paletten. De nya MAC Pro paletterna har en genomskinlig framsida och en rakare design. 
Vi en snabb anblick såg jag att det var lite mörkare rouger och med en aning skimmer i som åkte bort.
 Den tomma Pro Blush Palette utanpå och inuti.
Paletten har plats för sex rouger och jag köpte en ny färg som enbart finns i MAC Pro sortimentet - färgen Cantaloupe. Det är en mattare persikofärg med aningen skimmer i och den ter sig snygg på kinderna och ger värme och glöd.
MAC Powder Blush Cantaloupe - rich warm cantaloupe (satin)
Voilá - det färdiga resultatet med alla sex rougerna på plats i paletten. De sex färgerna är; Överst - Animal Instincts, Peachykeen, Trace Gold. Underst - Fever, Cantaloupe, All´s God.

1 kommentar: