onsdag 7 oktober 2015

Exuviance Start Kit

Jag har varit väldigt nyfiken på att testa på hudvård från Exuviance, då produkterna både innehåller AHA och andra syror samt är rätt så dyra ville jag testa innan jag köper produkter i full-size. Från Skincity klickade jag hem ett startkit för alla hudtyper med de produkter som jag blev rekommenderad. I den lilla necessären ligger åtta sample storlekar för 199 kr, med en blandning av rengöring, återfuktning och intensiv behandling.
Innehållet är åtta saker med mellan 10-30 ml. samt ett serum på 2 ml.
Gentle Cleansing Cream - Soothing Toning Lotion 
Multi-Protectiv Day Cream SPF 20 - Evening Restorative Complex - Vespera Serum 
Rejuvenating Treatment Masque - Purifying Clay Masque - Heel Repair

1 kommentar:

  1. Verkar vara ett härligt kit! Återkom gärna med recensioner!!

    SvaraRadera