fredag 17 juni 2016

It´s time for a white weddingday!

Min kära syster gifte sig i lördags och självklar var man lite extra snygg. Håret var fixat på salong och både ansiktsbehandling och ögonbrynen var fixade innan den stora dagen. Jag var fösrt bruntärna och sedan toastmadame - ett uppdrag som gick superbra.

På naglarna hade jag Deborah Lippmann Sarah Smile och doften för dagen fick bli min absoluta favorit (efter Chloe EDP) - Byredo Bal D´Afrique EdP. 
Basen var lagd med produkter från Laura Mercier, Bobbi Brown, Hourglass och MAC.
Som ögonskugga hade jag Giorgio Armani palette Mystery med en taupe kajalpenna under ögat från samma märke. Mascaran var Clarins Wonder Perfect och ögonbrynen förstärktes med Benefit Gimme Brow. Efter bronzern från Giorgio Armani #100 användes Tom Ford Frantic Pink och Giorgio Armani Blush som rouge. På läpparna blev det Tom Ford Indian Rose.

1 kommentar: