söndag 27 maj 2018

Månadens tre favorit produkter - maj 2018

Du jag under månaden som gått har varit med om en förlossning och stannade tre dygn på BB - är det mycket fukt som kommer att vara fokus på i de tre mest använda produkterna i maj.
Kiehl´s Cactus Flower Hydrating Mist är en spray som jag använder för att huden snabbt ska få en fukt-boost. En spray då och då är allt som behövs.

Origins Drink Up Intensive Overnight Mask lägger jag som en ansiktskräm och låter verka lite och följer upp med den vanliga nattkrämen för att huden verkligen ska kännas återfuktad och ny.

Jag har redan använt en tub av The Ordinary Natural Mosturizing Factor + HA Cream och jag tycker att den är bra. Så jag köpte på mig två nya tuber då de hade kommit in på Åhlens igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar