måndag 26 november 2018

MAC Holiday Collection 2018 Shiny Pretty Things Glow Getter Pink

Tyckte inte att MAC har levererat några speciellt bra julkollektioner de senaste åren eller så är det jag som har tappat intresse... Årets heter MAC Shiny Pretty Things Collection och har fullt med metall och skinande färger av rosa och lila. Det fanns dock en sak som jag kände var både prisvärd och tillförde något som jag inte hade i min samling. Jag köpte MAC Shiny Pretty Things Glow Getter Pink som även finns i en Gold variant. 
I lådan ligger Extra Dimension Skinfinish Beaming Blush, Strobe Creme Pinklite och en liten duoborste #161SES Duo Fibre Face Glider Brush allt detta kostar 395 kr.
Det är en fin rosett som vi hittar i Extra Dimension Skinfinish highlightern Beaming Blush lite som en julklappsrosett. Jag skulle vilja säga att en är en kall rosa färg med skimmer i guld mycket fin och den smälter fint på huden och lämnar ett perfekt glow. 
 
MAC Extra Dimension Skinfinish Beaming Blush - warmtoned pink with gold and pink shimmer
 MAC Strobe Creme Pinklite - pink pearls
MAC #161SES

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar