måndag 11 mars 2019

Distilled

Det var så väldigt länge sedan som jag visade er en fotd. Kanske beror det mest på att jag inte sminkar mig så mycket nu för tiden, blir ca 2-3 gånger på en vecka... Jag blev dock väldigt nyfiken på att visa er hur fin den nya paletten Reloded är från Urban Decay och jag ha enbart använt denna till ögonmakeupen och till kinderna fick det bli den snabba Cloud Paint från Glossier.
Ansikte:
Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup Desert Beige 2N1
MAC Prep + Prime Transparent Finish Powder Pressed
Becca Shimmering Skin Perfector Liquid Highlighter Moonstone
Glossier Clour Paint Dusk
MAC Prep + Prime Fix+
Ögon:
Urban Decay Primer Potion Original
Urban Decay Eyeshadow Barely Baked
Urban Decay Eyeshadow Burn
Urban Decay Eyeshadow Distilled
Urban Decay Eyeshadow Blur
Marc Jacobs Velvet Noir Major Volume Mascara Noir 10
Nars Larger Than Life - Long Wear Eyeliner Rue Bonaparte
MAC Eye Brow Styler Lingering
MAC Pro Longwear Waterproof Brow Set Emphatically Blond
Läppar:
Dolce & Gabbana The Lipliner Cashmere 8
Dolce & Gabbana Dolcissimo Natural 1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar