fredag 19 juli 2019

KICKS rea!

På Kicks rea hittade jag några fina saker och vissa var väldigt prisvärda med ytterligare -30% på rea priset. Det blev en av mina favorit ögonskuggor från Clarins och två av Kicks egna brynprodukter. 
Clarins Ombre Matte i färgen Earth 06 hittade jag på rean och den fattades i min samling av deras ögonskuggor. När jag inte vet vad jag ska ha för färg på ögonskuggan blir det alltid någon av Clarins Ombre Matte skuggor. Denna är en lite mörkare mellanbrun färg som dra till varmare hållet. 
Även två olika brynprodukter köpte jag på rean först Kicks Brow Shaping Gel Blond som är en färgad gelé som ger färg och som håller stråna på plats. 
De hade även Kicks Brow Vax Shaper Blond på rea och det var ett tag sedan jag körde med brynvax  så jag kände för att testa och den har fungerat bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar