lördag 2 maj 2020

Triss i nya saker från gamla favoriten MAC!

En verkligt gammal favorit är MAC och det kom lite ny saker som jag köpte och som jag behövde. Den nya ögonbrynsprodukten som de har släppt heter Eye Brows Big Boost Fibre Gel och jag köpte samma färg som jag har haft innan; Lingering. Denna ögonbryns produkt innehåller små fiber strån som ska bygga upp ögonbrynen och hålla de på plats, tänker att denna är lite som Benefit Gimmie Brow. 
MAC Eye Brows Big Boost Fibre Gel Lingering - cool muted brunette
En läppstiftsfärg som även finns i en av MAC´s minis är Twig som jag köpte. Har velat ha färgen länge och tänkte att en miniversion kan varabra.
MAC Lipstick Twig - soft muted brownish-pink
MAC´s nya Glow Play Blush är väldigt enkla och trevliga att jobba med som finish en blir superfin. Jag hade sedan innan Blush, Please och köpte nu färgen So Natural.
Kolla in den speciella förpackningen på dessa rouger. 
Nedan ser ni skillnaden mellan Blush, Please och So Natural. 
MAC Glow Play Blush So Natural - golden ige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar