torsdag 11 november 2021

Läpprodukter från Victoria Beckham Beauty

Det var ett tag sedan jag köpte ett antal saker från Victoria Beckham Beauty. VBB håller en otroligt hög klass på sin saker och de är helt perfekta och håller vad de lovar.  Här tänkte jag visa några av läpprodukterna jag köpte - två läppennor och ett läppstain som VBB kör på med. 
VBB är clean beauty vilket innebär att de använder "rena" ingredienser och har ett hållbart miljötänk. 
Victoria Beckham Lip Definer i färgerna 01 & 02. De är de två ljusare färgerna, jag har 03 sedan innan. 
VBB läppennor är mjuka, sitter bra och ger bra med färg. De kommer i sex färger och en röd och kostar €24. 
VBB Lip Definer 01 - pale peach

Den första läpprodukten som VBB släppte var hennes Bitten Lip Tint €36. Den kommer i tre färger och fungerar som ett färgande läppstain på läpparna och håller väldigt bra. Jag valde att köpa färgen Chérie som är lätt rosatonad. 
En bra applikator och en fin läppfärg är Chérie som är perfekt och sitter som ett stain och det är snyggt tillsammans med de olika läppennorna. 
VVB Bitten Lip Tint - Chérie (sheer pink rose)



VBB Lip Definer 02 - neutral beige brown (VB personlig favoritfärg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar