lördag 5 november 2022

Mina 5 bästa adventskalendrar 2022

Julen står för dörren och det finns många adventskalendrar att välja på med skönhets innehåll. Jag har valt mina fem bästa och som lockar mest!
Molton Brown 2300 kr är en ständig favorit som jag tittar åt år efter år. Men en blandning av både gamla och nya dofter samt parfymer är denna juligt fin.
Den finaste i år är Diptyque 4250 kr som är helt ljuvlig! Innehållet är med massor av minde doftljus samt parfymer och krämer.
 

Adventskalendern från Björk 799 kr kommer med fyra luckor och innehåller hårvård med alla full-size.

Jo Malone 4299 kr släpper även i år en underbar kalender med 24 luckor som har en blandning av ljus, doft och krämer.

Mantle 1600 kr är nytt för mig med sin naturliga hudvård. Jag blev väldigt överraskad över den höga kvalitén i de fem luckorna där alla är full-size.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar