söndag 16 juli 2023

Rose Inc Satin Lip Color Intuitive & Demure

Då jag stod vid Rose inc inne på NK i Göteborg blev jag sugen på att testa lite mer saker där ifrån då jag är så nöjd med mitt krämrouge jag köpte innan i somras. Valet föll på läppstiftet med färgen Inuitive som är en kall lite mellan bärig färg. Satin Lip Color är krämiga och känns lite åt det torrare hållet och håller länge på läpparna. 

Förpackningen är en refill och man kan även sätta i andra färger vad man så önskar nästa gång. Läppstiftet har en smalare topp som gör att det är enkel att få en snygg kant.

Rose Inc Satin Lip Color Intuitive - deep mauve
Eftersom jag hade svårt att bestämma mig så köpte jag ytterligare en färg till och detta blev den lite ljusare Demure. Denna är mer av en tuggummi rosa och den ljusare av de olika färgerna som finns. 




Rose Inc Satin Lip Color Demure - cool blush




De två färgerna är rätt så lika men här är en bild på de tillsammans där Demure är till vänster och Intuitive är till höger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar