fredag 27 februari 2009

"Huvud, axlar, knä och tå, knä och tå"

Ja, ja jag vet det var lite jobbvarning på den titeln :) Men man är väl lite arbetsskadad...

Hade nu tänkt att beställa från webshopen www.satine.se som jag har läst en del om. Så varför inte testa :)


Det första jag var sugen på var hårborsten Tangle Teezer, som är en hårboste i plast som sägs göra UNDERVERK för dit hår, shine shine shine...Jag får iallafall testa, återkommer med recension angående den.

Det blev även tre saker från det engelska make-up märket Barry M www.barrym.com , som lollipop26 har pratat så mycket om, två av deras Dazzel Dust i Amber och Black silver och en mascara i färgen blå, kan bli riktigt kul ;) Även två nagellack från amerikanska Essie, just love Essie, i färgen Marerial girl som är mörk röd/lila och Loophole i en metal silvergrå, LIKE IT!
Helgen bjuder på mycket, så jag har redan börjat att sjunga upp för Melodifestivalen på Malmö Arena på lördag kväll, lalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar