onsdag 25 mars 2009

Bryta en gammal vana....hihihi, bara skoja!

Tänkte att det var dags att testa något nytt, har blivit lite insnöad på MAC´s ögonskuggor och har lyckat att undgå denna lilla godsak som kom i höstas. Isadora´s eyeshadow palette i "50 Matte Chocolates" 179:- fick jag betala på Åhlens City.

Jag var på jakt en matt ögonskugga och hade då snappat upp MAC´s "Espresso" och "Twinks", var inne och testade men tyckte inte att "Espresso" var något, var aningen för lika skuggan "Brown Down" som jag redan har (fast "Twinks" kan jag nog inte motstå, det är en Velux Pearl, min favorit konsistens). Såg då denna lilla godsaken och tänkte; Tja, varför inte?
Det är fem matta ögonskuggor i en palette, spegel och dubbelsidig applicator.

Så nu är det hem och testa denna och se om den lever upp till MAC´s utsökta kvalié :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar