torsdag 5 mars 2009

Mycket vill ha mer...

Jag har ett litet problem, som kan betecknas under att; Mycket vill ha mer! Jag har precis köpt saker och ändå är det något annat man vill ha. Kanske ska ta ett celibat år från affärer, som en kvinna hade gjort som jag läste i en artikel på http://www.aftonbladet.se/ för ett tag sedan. Det ända hon hade köpt under ett år var typ mat och riktigt nödvändiga saker som medicin m.m. Herregud!

Inget för mig :) Fast mamma kallar mig slösig; Tja kanske det :) Men jag jobbar ihop till allt själv.
Så det som nu är på lur är saker från det amerikanska märket Kiehl´s (som tyvärr bara finns i hufudstaden). Gillar deras förpackningar som är enkla och stilfulla. Kolla in www.kiehls.com. Det jag främst skulle vilja testa är Lipbalm #1 och deras Cream de Corps, frakten var inte så dyr så det blir nog något därifrån, det blir iallafall billigare än att åka dit :)

Efter mitt inköp av Essie nagellacken har har börjat att gilla mörka nagellack så efter en runda blev det faktiskt två nya färger, ett från Mavala i "Makoé" och ett mini från Nive i "Black sparky". Kanske ska börja med lite NOTD.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar