söndag 5 juli 2009

NOTD #11 och EOTD #13 & #14

Det har blivit mycket saker den senaste veckan, innan semestern. I torsdags var vi ute med jobbet på Gränden och åt goda goda grillspett. Sedan var det grillkväll i fredags hos Annika och Ola med lite kubb spel i trädgården. Jag säger bara Kicki Dee in d´house! Lördagens kvällen var jag hemma hos Jenny så hon fick en sällskapsspelskamrat :)

Hur är det då med make-up sidan, jo det ligger för tillfället på MAC efter sättet jag blev behandlad på senast jag var där, men den 15:de ska jag dit och fixa Naked Honey och Color Craft! Innan dessa blir det besök i Stockholm och har redan börjat att skriva min lista där :)

Men jag slänger in två EOTD och en NOTD från den gångna veckan.

UDPP
Jest
Coppering
Espresso och Brown Down
Shrom
Typorafic
Benefit Badgal mascara


Fick till en riktig metalisk effekt här med;
UDPP
Metal-x Material Gold
Woodwinked
Bronze
Max Factor False lash effect
Maybelline Forever strong i #140 Baby Pink

1 kommentar: