fredag 25 september 2009

Make-up ART & Nail Trend ´09

Då var inköpen klara för september månad från MAC. Det blev dock inte så mycket lite pga. att där faktiskt inte var några av sakerna som intresserade mig så mycket plus att allt har/hade inte kommit in och att jag har fått vänta i över en vecka räknat från tisdagen den 15 september. Det blve dock några saker, tre från Make-up ART kollektion och ett helt ljuvligt naglelack från Nail Trend F/W ´09 och deras samarbete med Jin Soon.


Från vänster; Pigment Cocomotion, lipglass New Spirit och Gloss Texture i clear.

Snygg guldig färg påminner im MAC´s woodwinked
Används för att ge en viss glansig yta, passar super till hösten trend med glossiga/oljiga ögonlock.
Läppglanset New Spirit är väldigt likt läppglanset som släpptes med Naked Honey "Queen Bee". Skilnaden är att New Spirit har en underton av brunt/guld lite av róseguld och Queen Bee är mer korall.

Det som jag kände att jag fick vänta längs på var att nagellacken skulle komma, ville verkligen har mitt. Nagellacket Cool Reserve är bara så snyggt en härlig nyans av lila och grått med en cream formula.


Målat med två lager av MAC´s Cool Reserve och ett lager av Seche Vite överlack.

2 kommentarer:

  1. Nagellacket Cool reserve är ännu snyggare (om möjligt) IRL än på bild. Grattis till ett mkt bra köp :-))

    SvaraRadera