måndag 4 januari 2010

Top 13 MAC Eyeshadows

Tillslut var det dags för detta årets favoriter på ögonskuggsfronten. Några nya, några gamla och några klassiker. Det är ingen topplista för jag kan inte placera in alla och namnet inom parantesen är kollektionen de kom med.

Shroom, används som highlighter
Typografic, har jag som eyeliner.

Mineralize eyeshadow Cinderfella (Style Black)

Silver Ring

Pincurl (Blond, Brunette and Redhead är även med i Love Lace)

Print, har jag alltid som globskugga vid en smokeylook.

Smoke & Diamonds (Love that look)

Style Snob (Love that look)

Créme de Miel (Naked Honey)

Cranberry

Woodwinked
Sumptuous Olive

Club
Skulle jag bara välja tre för en öde ö upplevelse skulle det bli Woodwinked på locket, Club i globen och Shroom som highlighter :)

2 kommentarer:

  1. Diamonds är fin, för att inte tala om Sumptuous Olive. Fast egentligen borde jag ju personligen ha en mera silver- blue-grey-skugga. Vågar jag nämna Smokey blue? :))))

    SvaraRadera
  2. Då kan jag kanske rekomendera en skugga vid namn Posion Pen, du kan testa den!

    SvaraRadera