torsdag 25 oktober 2012

Isadora Wonder Nail Polar Nights #750

Årets första jul nagellack sitter på naglarna och denna kommer från Isadoras Northern Lights kommande julkollektion. Nagellacket Polar Nights #750 är ett mörkblått glitter nagellack med små silverglitter och större hexagoner dessa också i silver. Tänk er en midvinter kväll med en sjärnklar himmel - då har du Polar Nights.
 
Jag upplevde först nagellack om rätt så skirt och med en relativt transparent bas, vilket senare då jag testade det upptäckte var rätt så opak för att vara ett glitterlack. Borsten var rätt att ha att göra med och formulan samt torktiden var faktiskt bra.
Det blev två lager av Isadora Polar Nights #750.

10 kommentarer:

  1. Starry starry nights:) lacket konkurrerar med den gnistrande kalla vinterstjärnhimlen, spektakulärt!

    SvaraRadera
  2. Kanonfint! Det måste jag skaffa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker jag att du verkligen ska göra :)

      Radera
  3. Så fint! Vet du när det kommer ut i butik?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag köpte mitt inne på Matas i Malmö där de redan hade fått upp kollektionen. Den borde komma nu under november...

      Radera
  4. Det här såg ju ljuvligt ut! :-)

    SvaraRadera
  5. Hur mycket kostade den ? :)

    SvaraRadera