söndag 20 juni 2010

MAC Opulash

Senast MAC lanserade en nya maskara var i februari vid namn Studio Fix Lash, denna var med gummiborste och skulle ge lång snygga separerade fransar, testade denna då jag vara på make-up kursen men nja blev resultatet.

Nu var det dags för ett nytt maskara släpp igen och hoppet lever alltid vidare att hitta den perfekta MAC maskaran. Jag har testat de flesta av MAC´s maskaror och favoriten för tillfället är Mascara X. Jag kände för att testa den nya Opulash då jag vet att många gillar Plushlash och dessa har stora likheter.




Opulash har en stor lång borste och ska ge tjocka, fylliga, separerade svart ögonfransar. Den är även tårfast och ska sitta snyggt många många timmar.

Before

After
Jag blev faktiskt rätt så nöjd med resultatet, tro faktiskt att jag gillar Opulash från MAC.

1 kommentar:

  1. Ser fin ut :)
    Tårfast är ju det man behöver, om ögonen skulle rinna eller så i motvinden.
    Bättre än vattenfast för den är så svår att få bort. Samt att den inte är bra för känsliga ögon och inte för bärare av linser heller tror jag.

    SvaraRadera