fredag 16 juli 2010

MAC In the Groove; Cremesheenglass

Som nästa del i min serie av nya saker från MAC´s In the Groove stå Cremesheen läppglansen på tur. Dessa är väldigt skira och ger inte mycket färg men konsistensen är helt underbar varken klibbig eller något och smaken är den klassiska vaniljen. Det ingår sex olika färger i In the Groove och jag och köpte fem (!) av dom. Jag hoppade In the Scene då den är rätt så lik Richer, Lusher från Too Fabulous. Som sagt det blev fem av sex och det är lite det att de inte är permanenta så man får passa på då tillfälle ges.

En färg som jag kände direkt var faktiskt den gråblå Chillin´och den lila Going Casual. Då mitt Partial to Pink börjar ta slut köpte jag det rosa Right Image och jag har inget riktigt nude-cremesheen glass så Fashion Whim fick komma med och även det lite annorlunda taupe färgade You ´ve got it.

Den vanliga förpackningen i svart.
Fashion Whim och You´ve got it.
Fashion Whim i Light Beige.
You´ve got it i Dirty silver grey med lite grönt skimmer i.

Going Casual i Sheer Lilac.
Right Image och Chillin´
Right Image i Midtone blue pink
Chillin´i Light white blue med lite rosa skimmer i.
Min "lilla" samling av cremesheen glass! Dock fattas det några :)

2 kommentarer: