måndag 22 november 2010

Urban Decay The Black Palette

I min väntan på den nakna paletten från Urban Decay klickade jag hem den svarta utgåvan från Lookfantastic tillsammans med sakerna från Benefit. The Black Palette från Urban Decay innehåller sex ögonskuggor med en svart bas, 24/7 eyeliner Zero och en matta Primer Potion i Eden.





Jag har swatchat ögonskuggorna bara på huden och vi har från vänster;

Black Dog, Barracuda, Jet, Sabbath, Cobra och Libertine.


Som alltid tycker jag hittar man också Urban Decays 24/7 Glide-On eye pencil i färgen Zero.


En glad nyhet i denna palette var Primer Potion i den matta verisionen i färgen Eden. Jag har letat efter denna primer men den har bara sålts på Sephora, men lyckades nu haffa ett ex. när den var med här.

3 kommentarer:

  1. Åh vad kul att se bilder på denna palett! Det sa bli spännande att höra vad du tycker om Eden också!

    SvaraRadera
  2. Vilken gillar du mest, naked eller black?

    SvaraRadera
  3. @Kerstin: Japp, det är väl inte denna palette som är iropet från UD.

    @A: Tror att det ändå får bli Naked.

    SvaraRadera