torsdag 10 februari 2011

Recension: Depend Eyelash Nourishment

Tänkte att ge mig på en recension av Depend´s Eyelash Nourishment som har ett pris på 89:- och innehåller 5 ml. Som instruktion står det att man ska applicera två gånger per dag och borsta på som en vanlig maskara. Jag har använt Eyelash Nourishment under tre veckor en gång per dag efter sminkborttagningen på kvällen.
Jag kan nog tycka att resultatet blev helt okej, jag kan nog märka att ögonsfransarna har blivit längre dock inte fylligare eller fler efter användandet. Jag kan inte jämföra med de dyrare märkena eftersom jag inte har testat dessa, men till en s.k. budget kostnad blir betyget ett starkt Godkänt.
Eftersom jag glömde fota en för-bild kommer här två efter bilder med MAC´s Dazzle Lash på fransarna. Eftersom jag har rätt så långa fransar i mig själv brukar jag inte använda maskara på underfransarna men på bilderna nedan har jag.


*Blink, blink*

2 kommentarer:

  1. Vilket fin resultat! Jag har också en recension på gång om någon vecka.

    SvaraRadera
  2. Ser ut som det gett effekt:)

    SvaraRadera