torsdag 17 februari 2011

MAC Wonder Woman - swatches

Det är säkert många som är lite sugna på swatches från den kommande MAC Wonder Woman kollektionen med släpp 15 mars. Jag har fem olika saker att visa er...
Som vi ser av förpackningarna går de i rött, blått och gult i Wonder Woman anda. Jag har fotograferat i dagsljus för att få en så bra färgbild som möjligt.
Från vänster; Opulash i Themycira och Powder Blush i Amazon Princess där den mörka delen är till höger och den ljusa till vänster och överst är de blandade.


Powder Blush i Amazon Princess är en bright yellow pink / deep blue pink with gold pearl (satin)


Opulash Mascara i Themyscira är en blue.
Här har jag applicerat Opulash på enbart böjda fransar och ingen övrig make-up.
Överst och ner; Lipstick i Marquise d´, Penultimate Eyeliner i Rapidblack, Pigment i Bright Fuchsia


Lipstick i Marquise d´är en sandy cream peach (luster).



Penultimate Eyeliner i Rabidblack som är en true black.
(Är det något som jag inte kan är det att göra snygga eyeliner sträck, dock blev det inte lättare av denna eyeliner...)

Pigment i Bright Fuchsia är en bright magenta.
Detta av de saker som jag ville visa för er, det blev lite av ett bildspam :) Jag är väldigt imponerad av Powder Blush:et och lipstick:et, väldigt fina och lätt arbetade. Eyelinerna var väldigt svår att arbeta med och pigmentet var inte my cup of the. Opulash har jag testat innan i den svarta färgen och jag tyckte om den redan då. Det finns ju såklart lite fler saker som lockar t.ex. Powder Blush i Mighty Aphrodite, Eye Quad i Valiant och Nail Laqure i Spirit of Truth.

1 kommentar:

  1. Eyeliner ÄR svår att lägga:)
    Läpparna är (som vanligt) fina. Mascaran känns lite som blue 80´men OK jag gillar ju blått.

    SvaraRadera