lördag 25 februari 2012

China Glaze Capitol Colours Collection - Våren 2012

I mars månad, närmare bestämt den 23:dje (på TD), släppes China Glaze en kollektion helt baserad på nya filmen "The Hunger Games". "The Hunger Games" är i sin tur baserad på första boken av en trilogi av Suzanne Collins. Nagellacken som har hämtat inspiration från de tolv distrikten i boken är i kräm, skimmer, matt, glitter och flakes - finish.
De tolv nagellacken tycker jag passar alla och är väldigt fina. Jag ha iallafall några som jag nog ska försöka haffa. Argo, Dress Me Up, Fast Track, Luxe and Lush, Harvest Moon och Riveting.


Överst från vänster; Luxe and Lush, Fast Track, Hook and Line, Foie Gras, Stone Cold, Smoke and Ashes

Nederst från vänster; Dress Me Up, Riveting, Electrify, Mahogany Magic, Harvest Moon, Argo (Källa och swatches på All Lacquered Up)

2 kommentarer:

  1. Den färg jag genast fastnade för är Foie Gras som känns nyast:)

    SvaraRadera
  2. De finns på head 2 toe nu - jag beställde fast tack och riverting igår!

    SvaraRadera