fredag 30 mars 2012

Recension: Love & Toast Handcreme

Ett märke som kom in på Åhlens i februari är Love & Toast och med sina sköna kombinationer av dofter köpte jag en av de nya handkrämerna i doften honey och coconut. Utöver den goda doften innehåller krämen sheasmör, avokado och solrosolja allt för att mjukgöra och vårda. Lov & Toast handcreme innehåller 35 gram och kostar 99 kr.
Jag erkänner att jag främst köpte den för den fina förpackningen med små fåglar på och sedan doften. Själva krämen tycker jag inte är speciellt bra, det finns betydligt bättre handkrämer i samma prisklass eller billigare. Jag upplever att den inte riktigt går in i huden som jag vill utan lägger sig utan på och blir lite klibbigt filkig och jag känner mig ofräsch. Den får ett Godkänt i betyg!

1 kommentar:

  1. Håller med om att förpackningen är söt. Men om det trots allt är så att själva produkten inte håller måttet så blir det nästan inte godkänt.

    SvaraRadera