lördag 10 mars 2012

Tävling: Socker & Rapsskrubb från Ekoraps

Tjoohoo, detta är min första tävling jag kommer att hålla i! I potten har jag inte mindre än två (2) stycken av denna nya Socker & Rapsskrubb från Ekoraps.
Den nya socker & rapsskrubben från Ekoraps innehåller rårörsocker och ekologisk rapsolja. Skrubben rengör och tar bort gamla hudceller samtidigt som den vårdar och återfuktar huden. Tillsammans med eterisk oljor och massage stimulerar den även blodcirkulationen. Den kommer i en smart tub på 200 ml och kostar 169 kr.





Hur gör man för att vara med att tävla? Svara på frågan genom att kolla in på Rapsodine hemsida och sök efter svaret. Lämna svaret och din mail i kommentarsfältet och hoppas på tur!


Tävlingsfråga: Hur många produkter finns det idag i hudvårds-serien från Ekoraps från Rapsodine? (Tävlingen är nu avslutad!)


Det finstila: Tävlingen är öppen till och med tisdag 13 mars kl. 23:59. Vinnaren lottas fram och meddelas per mail och i bloggen. Endast personer i Sverige kan delta.

3 kommentarer:

  1. jag satsar på att det finns en handfull- alltså fem:)

    SvaraRadera
  2. Kul med en tävling! Jag svarar fem produkter. Min mejl: nailtasticblog@gmail.com. :-)

    SvaraRadera
  3. Jättekul med tävling! Jag röstar på att det finns fem stycken:)
    turkos55@hotmail.se

    SvaraRadera