fredag 27 april 2012

Månadens tre favorit produkter - april

April månad bjuder på två nya favoriter och en gammal som jag använder för att den ska ta slut.
Det är väl ingen nyhet att Naked 2 från Urban Decay har blivit en trevlig favorit hemma hos mig. Det är dock några skuggor som har använt mer och den perfekta snabbis looken är Verve, Pistol och Bootycall.

Efter min recension på The Body Shop Drops of Youth kan jag inget annat säga att det är en 10-poängare.

Kiehl´s Ultimate Thickening Shampoo har jag haft länge och eftersom jag vill att den ska ta slut åkte den fram i duschen för att användas upp.

2 kommentarer:

  1. Men varför önskar du att ta slut på schampot ? Trodde det var bra...

    SvaraRadera
  2. Tycker det är kul att du kör med tre favoriter i månaden. Ger mig bra tips och sucktobjekt.
    Tack för en bra blogg :-)
    Kram Christel

    SvaraRadera