onsdag 4 april 2012

Recension: Redken Body Full Shampoo

Redken tillhör mina favoriter bland hårvård och främst deras shampo och balsam. Jag brukar alltid välja shampoo som ger volym till mitt raka, fina och platta hår. Jag klickade hem Redken Body Full Shampoo från Lookfantastic för £9,50 innehållandes 300 ml inan jul och kan nog känna att det är dags för en recension nu.
Jag har använt Redken Body Full under några månader nu och det är väl inte direkt resultat som man sak se utan mer en känsla. Jag tycker att den tvättar rent bra och ger håret den där extra volymen som ett nytvättat hår kan få, dock är det inte som håller under dagen eller dagen efter. Jag tycker att shampoot är prisvärt om man köper från engelska webbutiker och betyget blir ett Väl Godkänt.

1 kommentar:

  1. Gillar också schampo som ger volym. Har dock inte provat detta ännu.

    SvaraRadera