onsdag 30 maj 2012

Månadens diss - maj

Tyvärr är det så att jag inte bara köper bra och användbara produkter, ibland blir det även några felköp eller att de verkligen är dåliga till sitt ändamål. Därför känner jag att även dessa produkter ska få sin egen lilla stund i rampljuset, så min nya kategori blir därför "Månadens diss" där en specifik produkt lyfts fram en gång i månaden. Jag har månadens tre favorit produkter och detta kommer nu att bli en motsvarighet som kommer upp på bloggen den 30:de varje månad.
Först ut i denna nya kategori blir Kiehl´s Superbly Smoothing Argan Shampoo, 75 ml för DKK 60. Ett shampoo som jag köpte i tron om att de skulle göra håret mjuk och återfuktat samt behålla min hårfärg frisk. Problemt blir dock att eftersom shampoot innehåller arganolja gör detta att håret blir otroligt fett och det bli även stripigt. Jag är glad att jag bara köpte en travel-size på 75 ml istället för en full-size förpackning på 200 ml!

1 kommentar:

  1. Tack för varningen :) jag trodde att Kiehls alltid var bra...

    SvaraRadera