onsdag 6 februari 2013

YSL Rouge Volupté Shine - info

Ni vet var jag känner för läppstift - älskar dom och söker hela tiden efter nya märken och färger. Nu har turen (efter Chanel) kommit till de nya läppstiften i YSL Rouge Volupté - serien. Jag har länge velat ha ett läppstift från YSL men tyckt att de klassiska Rouge Volupté har varit lite för täckande och jag har inte riktigt hittat min färg. Jag har även tittat in både Rouge Volupté- Candy och Pearl men inget där heller föll i smaken.

Under vecka 5 kom de nya Rouge Volupté Shine (350 kr) i 19 underbara färger indelade i fem färggrupper. Läppstiften är gjorda av växter, olja och pigment och smälter på läpparna vilket skapar då en mjuk och behaglig formula med otrolig glans Jag har redan varit och kollat in dom på Åhlens City och Sephora och jag har tre favotiter No 9, No 8, No 13 och No 15.
Den kända YSL Rouge Volupté hylsan ser vi igen - där färgen på läppstiftet syns på utsidan :)
(Källa Makeupedia)

2 kommentarer:

  1. De är så vackra, hylsorna är så snygga. :-)

    SvaraRadera
  2. Gillar verkligen färgerna och hylsorna andas bara LYX!!!:)

    SvaraRadera