lördag 27 december 2014

Månadens tre favorit produkter - december 2014

Då har vi kommit till årets sista "månadens tre favoriter" och det är några riktiga pärlor på G, samt en nit. 
Jag har sedan innan skrivit om min kärlek till Bobbi Brown Pot Rouge for Lips & Cheeks och jag har en ny färg som jag gillar lite mer än Calypso Coral 2. Det är den perfekta vardags färgen för kinderna i färgen Powder Pink 6 i en ljus mellanrosa färg.

Karl Lagerfeld for Women EdP släpptes i våras och den har använt mycket under de senaste månaderna. Den är en lätt och blommig doft som sitter på rätt så bra under dagen.

När de nya pressade foundation pudret från BareMinerals kom köpte jag på mig en dosa. BareMinerals READY SPF 20 Foundation R170 är väldigt täckande och jag tror att jag skulle ha haft färgen R150 istället. R170 den är lite för gul, men jag har använt den mest för att den ska ta slut...   

1 kommentar: