tisdag 16 december 2014

Anastasia Dipbrow Pomand Blond + Large Duo Brush #12

Anastasia Beverly Hills har seglat upp på mångas listor på märket med det bästa produkterna för ögonbrynen även deras contouring palette är en favorit. Jag kunde självklart inte motstå hypen och köpte på mig den vinnande Dipbrow Pomand och tillhörande Large Duo Brush #12.
Anastasia Large Duo Brush #12 består av en rätt så hård snedställd borste för att använda att applicera krämskuggan...
... och en borst sida för att kamma genom och snygga till brynen.
Anastasia har flera färger på sin Dipbrow Pomade och jag köpte den ljusaste Blonde som är perfekt till mig.
Brynskuggan kommer i en glasburk med skruvlock och den är väldigt dryg och täckande och lite räcker väldigt länge. Färgen Blond är lite varmare utan att vara för mörk, dock upplever jag den lite mörkare på ögonbrynen än i burken. Den är lätt att arbeta med och torkar snabbt samt att den håller bra under dagen och smetar inte ut. Både borsten och brynskuggan håller hög kvalité och kostar 245 kr styck.  
Här har jag applicerat Dipbrow Pomand Blond med hjälp av Large Duo Brush #12 på mina ögonbryn.

1 kommentar:

  1. Tycker att resultatet blev 10 av 10 möjliga. Men eftersom produkterna är dyra så har man ju rätt att förvänta sig bästa kvalitet!

    SvaraRadera