måndag 12 januari 2015

Påfyllning i skåpet av MAC!

Självfallet finns det ständiga favoriter hus MAC och även de behövs fyllas på. Jag gjorde en beställning hos Kicks.se innan jul och några dagar senare hämtades paketet.
Det blev en ny Cleansing Off Oil och ett nytt foundation puder Studio Fix Powder Plus Foundation. Jag kände även att jag ville ha ett nytt rouge och en ny läppenna. Här valde jag Lip Pencil Oak och Powder Blush Animal Instinct (från Novell Romance Collection). 
På bilden ovan har jag swatchat av läppennan Oak och rouget Animal Instinct. På bilden nedan har jag målat på läppennan Oak på bara läppar.
Här har jag använt mig av både rouget och läppennan samt använt lite gloss över läppennan för att det inte skulle bli så torrt. Just rouget Animal Instinct tyckte jag fångade upp "Color of the Year 2015" - Marsala mycket bra.

1 kommentar:

  1. Härligt med påfyllnad av nytt sminkgodis!! :))

    SvaraRadera