torsdag 3 oktober 2013

Recension: Maybelline Brow Drama Sculpting Brow Mascara

En nyhet från Maybelline är Brow Drama Sculpting Brow Mascara (89 kr / 7,6 ml) och den kommer i två färger; Medium Brown och Dark Brown. Detta är en färgad ögonbrynsmascara som både ger färg och formar brynen.
Man har använt sig av en lite speciell borste med en lite boll längst ut - detta för att man enkelt och smidigt ska komma åt ögonbrynshåren.
Jag köpte den ljusa av de två färgerna - Medium Brown som drar lite mer åt en rödare mörkbrun.
Detta är en väldigt enkel ögonbrynsmascara att använda och den ger bra med färg och även håller formen fint under dagen. Priset och mängden gör att jag gillar denna och betyget blir 4/5!

4 kommentarer:

  1. PAXAR!!!! En sådan vill jag ha! :)) Den jag har är helt värdelös.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är toppen, kommer att passa dig superbra!

      Radera
  2. hur ställer den sig mot NARS dito? om du har testat NARS dvs :) har varit sugen på den, men maybelline är ju ett betydligt billigare alternativ! puss & kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte testat på NARS version, men jag har för mig att borsten där är väldigt liten och kanske passar bättre om man har smala ögonbryn. dock är inte 89 kr så mycket in man inte gillar Maybelline´s variant ;)

      Radera