torsdag 21 april 2016

MAC Mineralize Blush Cosmic Force

Med Future MAC Collection släpptes två av MAC´s Mineralize Blush och jag köpte den neutrala Cosmic Force. Det var ett tag sedan jag köpte en mineral produkt från MAC och de har gjort om både ytter- och innerförpackningen. Cosmic Force är inte glittrig utan har ett fint skimmer i sig och den passar både som contouring och rouge. 
Färgen är rätt så ljus och jag tror att den kan passa som en neutral highlighter på mörkare hy. Jag har dock den till rouge vilket fungerar bra på min ljusare hy.
MAC Mineralize Blush Cosmic Force - dirty nude
Jag upplever att man får ta rätt så mycket på en packad rougeborste för att få färg - vilket jag har gjort på bilden nedan. Jag gillar färgen och formulan på MAC Mineralize Blush Cosmic Force.

1 kommentar: