onsdag 6 april 2016

Byredo La Sélection Florale EdP

Detta må vara årets första och bästa fynd hitintills. På Byredo´s websida fyndade jag ett av de nysläppta morsdags seten - Byredo La Sélection Florale EdP 12 ml x 6. Där får man också välja tre valfria tester på 2 ml per order. I och med att jag beställde två gånger blev det sex nya dofter att testa på - en winwin situation.
Beställningen tog ca fem dagar att komma och den skickas från Frankrike. Inga problem med att hämta, utan det var bara hos posten. Produkterna kom välpackat i en fin stilren låda med Byredo loggan på.
Som sagt beställde jag ett set med sex olika dofter som kallas Le Sèlection Florale EdP och alla dofterna tillhös Byredo´s lite mer blommiga och ska särskilt lämpa sig till morsdag.
Varje doft innehåller 12 ml och ingår samtliga i Byredo´s fasta sortiment. Vilket är bra om man hittar en favorit - om inte alla blir det! Dessa dofter säljs under namnet Travel Vials och finns i tre- eller sexpack.
Dofterna som finns i La Sèlection Florale är; Blanche, La Tulipe, Bal D´Afrique, Inflorescence, Flowerhead och No Man´s Land.
Till Travel Vials finns det också möjlighet att köpa till superfina läderetuin att ha dofterna i. Byredo Travel Leather Case kommer för tillfället i tre olika färger och de är alla handgjorda. 
Jag gillar att Byredo är så generösa med prover och att de är perfekt att ha med i väskan eller på resan. Jag klickade med några prover också. Dessa blev; Encens Chembur, Pulp, Gypsy Water, Rose Noir, Bullion och Palermo.

1 kommentar:

  1. Toppen! Grattis till detta som måste vara vårens bästa köp!!!

    SvaraRadera