måndag 22 augusti 2016

Recension: Bumble and Bumble Surf Foam Wash Shampoo

Jag gillar verkligen Bumble and Bumble´s produkter, men de är lite svåra att få tag i och är rätt så dyra med även dryga. En av deras klassisker är deras Surf Spray för den perfekta sexiga beach looken. För något år kom även både shampo och balsam i serien och jag tänkte att det var dags för en recension på shampot som jag har använt lite då och då.

Bumble and Bumble Surf Foam Wash Shampoo (ca 250 kr för 250 ml) kommer i en plast förpackning med en snäppkork och är till en början ljusblå i färgen. Tanken med shampot är att det ska liksom sprayen göra håret lite texturliknande och att det bli lättare att forma till en ruffsig look. 
Jag har som sagt tvättat håret med Bumble and Bumble Surf Foam Wash Shampoo lite då och då och jag upplever väl inte direkt den sexiga beach looken enbart av att använda shampoot i sig själv. Dock upplever jag att håret bli inte lika fet snabbt och att en eventuellt look håller lite längre. Betyget blir 3,5 av 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar