lördag 17 december 2016

BECCA Glow on the Go Moonstone

Efter mitt inköp av BECCA i Opal färgen klickade jag hem ett likadant set från SpaceNk i färgen Moonstone. Jag tycker att de var så fina och för £20 fick man både en pressade puder variant och en flytande med samma fina highlighter skimmer. BECCA Glow on the Go innehåller deras bästsäljande highlighters och skillanden mellan Opal och Moonstone är att Moonstone är mer gul medan Opal mer beige.
De lilla söta minisetet Glow on the Go från BECCA.
På handen har jag swatchat av Moonstone och ni ser den flytande varianten nederst och pudret överst.
Jag tänkte att det kunde vara lite kul och jämföra BECCA Shimmering Skin Prefector Liquid i färgerna Opal och Moonstone och till vänster ser ni Opal som är mer varm och beige medan Moonstone till höger är mer gul och kallare.

1 kommentar: