tisdag 6 december 2016

Recension: Jack Black Intense Therapy Lip Balm SPF 25 Lemon

Då jag först fick upp ögonen för Jack Black var genom Temptalia där hon använde det och det var det bästa läppbalsamet på marknaden. Jag tror att märket Jack Black riktar sig till män, dock är ett väl ett läppbalsam unisex...? Jack Black Intense Therapy Lip Balm SPF 25 Lemon (95 kr / 7 gram) kommer i flera dofter och just denna är lite som en Lemoncurd Pie.
Tuben som läppbalsamet kommer i är vanlig blå plast med en snedställd applikator och jag tycker inte att den ser så spännande ut.
Vad tycker jag då? Jo, det är ett rätt okej läppbalsam och jag gillar att produkten i säg inte är så vanlig här hemma. Doften av citron är det inget fel på och läppbalsamet gör det den ska att återfukta och skydda - betyget bli 3 av 5.

1 kommentar: