tisdag 20 juni 2017

Vill-ha just nu! - juni

Sommarens månader bjuder på lättare smink och hudvård vilket är trevligt då det ofta bli mer att täcka på vinter och höst. En lättare parfym eller enbart en bodylotion kan också fungera som en doft dagtid. Jag har även gillat märket Estelle & Thild som kommit med eco-smink och jag har testat på två saker redan och vill kolla in ännu mer. 
Efter test av ett rouge och en ögonskugga har jag nu spanat in ett av Estelle & Thild´s bronzer vilket verkar spännande. Estelle & Thild Biomineral Healthy Glow Sun powder Light Matte 289 kr kommer i en stor dosa med spegel i locket och jag tycker att det är lika silkigt och finmalt som de övriga produkterna.
Inget slår min favorit från Byredo i doften Bal D´Afrique, men näst på tur kanske Byredo Inflorescence 980 kr blir... 
Som ett komplement till mina två Jo Malone dofter skulle jag vilja testa en bodylotion i Jo Malone Lime Basil & Mandarin 180 DKK som är hennes signatur doft.

1 kommentar:

  1. Tre härliga vill-ha-produkter där jag personligen mest vill ha Byredodoften

    SvaraRadera