söndag 17 september 2017

Två klassiker från MAC!

Både MAC Paint Pot och MAC Powder Blush tillhör MAC fasta bassortiment och jag har flera av de sedan innan. Dock köpte jag på mig två nya färgen Paint Pot Paniterly och Powder Blush Harmony.
Paint Pot är en hållbar och täckande ögonskugga eller primer som håller övrig lös skugga på plats bra. Jag använder den som en basskugga och en mörkare i globen.
MAC Paint Pot Paintery - nude beige
Som en liten refil i MAC´s Pro Pan köpte jag Powder Blush Harmony. Den är väl mest tänkt till contouring och shading men jag använder den som en vanlig rouge.
MAC Powder Blush Harmony - muted rosy-beige brown
Här tillsammans med highlight Emphasize överst och Harmony underst.

1 kommentar:

  1. MAC Powder Blush Harmony - muted rosy-beige brown så fiin!!

    SvaraRadera