onsdag 6 juni 2018

Charlotte Tilbury läppstift & läppenna i Pillow Talk samt Iconic Nude

Det finns väl en färg som är väldigt populär hos Charlotte Tilbury och det är färgen Pillow Talk. Jag köpte både läppenna och läppstift i den enkla vardagsfärgen och även en läppenna till i en mer brun nyans.

Charlotte Tilbury´s läppennor går under namnet Lip Cheat och är väldigt bra enligt mig och först ut blir färgen Iconic Nude.  

Charlotte Tilbury Lip Cheat Iconic Nude är en lite mörkare ljusbrun färg som känns toppen på läpparna och här ser ni den tillsammans med ett transparent läppbalsam.

På bilden nedan har jag gjort en jämförelse mellan Lip Cheat Pillow Talk överst och Iconic Nude underst.
Jag kompletterade även med några saker t.ex. en läppenna till och ett läppstift i samma färg.
Lip Cheat Iconic Nude
Näst på tur är läppstiftet Matte Revolution Pillow Talk som är en matt färg som ändå känns rätt så krämig på läpparna utan att torka ut. Hylsan är i roséguld och väldigt fin såsom läppstiftet.
Färgen Pillow Talk är en perfekt lips but better färg och tillsammans med läppennan i samma färg blir det en perfekt pussmun.
Jag har använt mig av både läppenna och läppstift i Pillow Talk på bilderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar