söndag 8 januari 2023

Victoria Beckham Beauty - från Black Friday shoppingen

Jag fick vänta länge på mitt paket som jag beställde från Victoria Beckham Beauty under de första dagarna på Black Week i november. Jag var sugen på den nya färgen på Satin Kajal Liner i Copper och även den senaste i färgen Fig. Tillsammans med detta köpte jag även den nya färgen på Lid Luster i Velvet.


                                                     
Lid Luster i Velvet är en golden olive med olika mineraler som färgar skuggan. Denna används bäst fuktig eller med ett finger för att få fram färgen. 
Velvet - golden olive with antiqued pearl
VBB Satin Kajal Liner hör till mina favoriter på eyeliners då de är pigmentrika och håller bra under dagen samt lätta att sudda ut vilket jag brukar göra. De två senaste färgerna som fattades hos mig var Fig och Copper. 
Fig - rich matte aubergine
Copper - shimmery reddish gold

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar